برای دریافت جدید ترین آموزش ها و اخبار به کانال تلگرامی ما بپیوندید
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: مصاحبه مهندس حمید سعیدی در نمایشگاه تلکام 2018

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    15.06.2016
    عنوان کاربر
    ناظم انجمن
    محل سکونت
    گلستان-علی آباد کتول
    نوشته ها
    39
    مدل گوشی
    GLX MAAD
    محل زندگی
    گلستان-علی آباد کتول
    تشکر
    7
    از ایشان 54 بار در 29 پست تشکر شده
    "

    مصاحبه مهندس حمید سعیدی در نمایشگاه تلکام 2018

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان

    کلیپ مصاحبه با مهندس حمید سعیدی مدیر عامل شرکت جی ال ایکس تا دقایقی دیگر منتشر می شود.

    ایشان در این مصاحبه به سوالات و نظرات مردم که برای ما ارسال کردند و در پایین مشاهده می کنید پاسخ می دهند



    ================================================== ================================================== ===

    ۱- چرا پشتبان ها پاسخگوی مشتری نیستن ، مشتری ها زنگ میزنن شرکت ، اوپراتور ها گوشی رو جواب نمیدن یا رفتارشون مناسب نیست


    ۲- خیلی از مشتر ها گوشیاشون از سال قبل دست شرکت هست که هنوز تعمیر نشده ، چرا اینقدر پروسه تعمیر زمان میبره ؟ برای جبران این زمان برنامه ای دارید ؟


    ۳- آبدیت رفع باگ برای محصولات قبلی کی منتشر میشه ، مثلا شاهین هنوز باگ های نرم افزاری داره ، آیا آبدیت منتشر میشه ، چرا شرکت در زمینه آبدیت عملکرد ضعیفی داره ؟


    ۳- خبر هایی راجب رابط کاربری اختصاصی شنیدیم ، میخواستیم بدونیم کی منتشر میشه ؟ و شرکتی که در حال طراحی هست ایرانیه یا خیر ؟


    ۴- چرا برای شاهین با وجود قول که در بسته بندی گلس هم موجود باشه اما وجود نداشت ؟


    ۵- درباره قرار داد های جدید که با شرکت های خارجی بستید صحبت کنید ، در چه زمینه هایی بوده ،


    با قرر داد هایی که بستید چه دستگاه هایی وارد کردید ؟


    ۶- با شرکت های دانش بنیان همکاری شما به چه صورته ؟


    ۷- مهندس مشتری ها بعضا گوشی هاشونو برای تعمیر ارسال میکنن کارخونه ، اما قطعه نیست ، میگن بیا گوشیتو با گوشی های مدل بالا تعویض کن ، اما بعضیا توان ندارن این مبلغ رو پرداخت کنن ، تکلیف این دسته از مشتریان چیه ؟


    ۸- گوشی های جدیدتون مثل شاهین 1و2 وارداتیه یا مونتاژه ؟ و اینکه چند درصد قطعات بومی هست ؟


    ۹- مشتری ها از گرون فروشی و هزینه تعمیر بالا ، بعضی از نمایندگی ها گزارش دادن ، چرا اقدامی صورت نمگیره ، شرکت نظارت داره روی نمایندگی ها ؟ با نمایندگی های خاطی چه برخوردی رو انجام میدید ؟


    ۱۰- برای جبران تاخیر گوشی های سپهر و شهاب این طور که مشتری ها تا الان گفتن هدیه ای قرار داده نشده ؟ علت چیه ؟


    ۱۱- بصضی از مشتری ها گوشی های خودشنو برای طرح تعویض با شاهین و یا آریا ۱ فرستادن ، مابه تفاوت رو پرداخت کردن اما هنوز گوشی رو دریافت نکردن ؟ زمان ارسال این گوشی ها هست ؟


    ۱۲- چون سیستم اداری ضعیفه ، نظرات مردم به مدیر عامل نمیرسه ،


    مردم درخواست دارن ماهی یک مرتبه با مشتریان تماس مستقیم داشته باشین ، بصورت لایو در اینستاگرام ، در تلگرام و...



    ================================================== ================================================== ====================

    کد تخفیف خرید از سایت GLX
    GM89466932

    عضویت در کانال



  2. 2 کاربر از M.KOUHKAN به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند


  3. Top | #2


    تاریخ عضویت
    15.06.2016
    عنوان کاربر
    ناظم انجمن
    محل سکونت
    گلستان-علی آباد کتول
    نوشته ها
    39
    مدل گوشی
    GLX MAAD
    محل زندگی
    گلستان-علی آباد کتول
    تشکر
    7
    از ایشان 54 بار در 29 پست تشکر شده
    "

    مصاحبه مهندس حمید سعیدی در نمایشگاه تلکام 2018

    ایشان در این مصاحبه به سوالات و نظرات مردم که برای ما ارسال کردند پاسخ می دهند .

    کد تخفیف خرید از سایت GLX

    GM89466932


    در صورت باز نشدن ویدیو اینجا کلیک کنید



  4. 2 کاربر از M.KOUHKAN به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند


کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1